Posada al dia / Puesta al día / Update

Per a tots aquells que pogueu haver arribat a aquest bloc intentant trobar-me després d’un temps de no saber res de mi us posaré un xic al dia.

Després de molts anys de festejar amb l’Ester vam decidir anar a viure plegats ara fa uns sis anys. L’experiència va ser bona i vam decidir comprar-nos una casa, de la que estem enamorats, al poble on sempre hem viscut, Corbera de Llobregat.

Un cop vàrem cubrir certes fases de la nostre vida plegats ens vam casar el 27 de Maig de 2006 a l’esglèsia de Santa Maria de Corbera i ho vam celebrar en la més estricte intimitat a l’Hotel Fisa, molt a prop de casa nostre.

Para todos aquellos que hayáis podido llegar a este bloc intentando encontrarme después de algún tiempo de no saber nada de mí, os pondré un poco al día.

Después de muchos años de noviazgo con Ester decidimos irnos a vivir juntos hace unos seis años. La experiencia fue buena y decidimos comprarnos una casa, de la que estamos enamorados, en el pueblo en el que siempre hemos vivido, Corbera de llobregat.

Una vez cubrimos ciertas fases de nuestra vida en común nos casamos el pasado 27 de mayo de 2006 en la Iglesia de Santa María de Corbera y lo celebramos, en la más estricta intimidad, en el Hotel FISA, muy cerca de nuestra casa.

  fotos.jpg