Arxiu del October del 2009

FORA ANASTROZOL

Saturday, 17/10/2009 (03:01)

Ja he passat la visita del doctor Cirera.

Em vaig explicar de tot el què em passava segons la llista que portava per no oblidar-me de res. Em va dir que les meves explicacions eren de llibre. Tot el que deia era conseqüència de l’anastrozol alies Arimidex. Sense pensar-ho va dir: fora!!. Jo em vaig quedar una mica palplantada, després de sentir tantes i tantes vegades: no deixis la pastilla del càncer per res, ara de cop i volta fora, em va sonar molt estrany.
Bé, ell va dir que teniem la sort de tenir alternatives i això ens permetia canviar la medicació que, sí havia de prendre. Ara el producte serà el tamoxifeno, que diu que no només no té aquestes contra-indicacions que he patit, si nó que és bo per els ossos, encara que dona sofocacions i potser palpitacions. A això ja hi estic feta, vaig pensar jo. De tota manera abans de començar aquest nou producte em vol veure, i que li expliqui com em trobo, per confirmar que el mal d’ossos és de l’anastrozol. He de fer un mes de descans, per netejar el cos de la intoxicació que té. Com que a finals de mes marxem a l’Argentina/Xile, em va dir que no passava res si eren sis setmanes. Vam quedar que a primers de desembre ens veuríem i en tornaríem a parlar.